zaterdag 15 oktober 2011

Baby-kaartje


Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets op mijn blog heb gezet, maar ik het niet stilgezeten. Deze week een felicitatie-kaartje gemaakt voor een geboorte. Doordat ik de foto's maakte in de zon zie je links op de kaart de schaduw van het lintje en een piepklein beertje. De achtergrond is geembossed en de druipende rand aan de bovenkant is gemaakt met een pons van Martha Stewart. De baby in bad is een digistamp. De binnenkant heb ik gekalligrafeerd.

Daarna heb ik enkele kaartjes gemaakt voor mijn moeder. Zij woont in een verzorgingshuis en mag graag kaartjes maken. De gekalligrafeerde teksten kan ze zo in een kaartje plakken.

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat.
Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin