woensdag 11 januari 2012

Bloemen en glitter

Mijn eerste kaartje van het nieuwe jaar!
De achtergrond is een mooi doorschijnend glinsterende stof die ik op de Knotsgekke kaartendagen in Zwolle gekocht heb. Deze heb eerst op Aslan geplakt en daarna met een mal van Nellie's gesneden met de Double Do.
De bloemen heb ik gestempeld en daarna uitgeknipt.
De takje zijn gemaakt met mallen van Marianne Design.
De randjes zijn gestempeld en daarna, net als de drie Multi glue drops, bestrooit met glitter van Sandy art.
Ik heb niet steeds het juiste licht om een foto te maken. Daardoor komen de kleuren en de glitters niet helemaal overeen met de werkelijke kaart.

Gezellig dat je even komt kijken.
Ik vind het leuk als een berichtje achterlaat
en kom gerust nog eens lang.

Groetjes
Aukje


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin