dinsdag 31 januari 2012

Felicitatiekaart

Gisteren heb ik deze kaart gemaakt. Doordat de zon schijnt zijn de kleuren wel mooi te zien, maar dan heb je weer schaduwen. Het plaatje heb ik van Scrap Card Challenge. Met een foto-kartelschaar heb ik het randje geknipt. De bloemen zijn rose en haar shirtje licht blauw, deze kleuren heb ik weer terug laten komen in het papier.

In de witte bloem zitten gleufjes, hierdoor heb ik een lintje geregen. De Creatables heb ik ook nog een keer uit mooi glinsterend goudpapier gestanst.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
http://mariannedesign.blogspot.com/ (chall.48 verjaardagskaart)

7 opmerkingen:

  1. Beautiful--love your card! Glad you joined us for our "Love is in the Air" Challenge at Simply Create Too.

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en veel succes.
    Dank je wel voor het meedoen bij de NKU.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet bij de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaart, mooi in vintage stijl.

    Gezellig dat je meedoet aan de 11e Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje heb je gemaakt. Ik houd wel een beetje van nostalgie! En je papier... die heb ik ook gekocht van de week ;) Leuk dat je meedoet met de NKU!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart zeg! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin