dinsdag 24 januari 2012

I love dots

Het is weer bijna 14 februari, daarom heb ik deze Valentijnskaart gemaakt. Het hart is een stempel van
Docrafts / Papermania, dit heb ik gekleurd met aquarelverf en glittergelpennen. Het glinsterende randje, om het labeltje en de rode achtergrond, is gitterglue van Kars. De strookjes achter de rode achtergrond, de bloemen en takjes heb ik gemaakt met allerlei verschillende ponsen. De splitpennen hadden niet de goede kleur, daarom heb ik er glitters op gedaan.


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
 http://simplycreatetoo.blogspot.com/ ( Love is in the air)

6 opmerkingen:

  1. Hoi Aukje,
    Leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...wat heb je een prachtige kaart gemaakt! een hele aparte stempel en prachtig ingekleurd! mooie details:0) veel suc6 en graag tot een volgende challenge!
    Plaats je wel nog ff mijn logo in je sitebar en teruglinken naar mijn blog:0)

    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This card is absolutely BEAUTIFUL. You are very talented, and your work is just increible. Thanks for playing along in our LOVE Challenge at Wags-n-Whiskers. We hope you will join us again soon.
    Have a blessed day!
    Karen - Design Team Member
    karen-mycuprunnethover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart zo in het rood! Leuk opgelost ook met die brads met glitter! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Dare Card challenges!
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. a beautiful card
    thank you for joining us at Dutch Dare this week
    Love Jan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heel leuk uit ;o)
    Leuk dat je mee hebt gedaan bij Stamptacular Sunday Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my gosh this is so lush;) Love the embossing, all the reds and that gorgeous heart too. Thanks for playing at Stamptacular Sunday Challenge and good luck. Hope to see you back sunday for a new challenge. Bettina xx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin