zaterdag 21 januari 2012

Blauwe winterkaart

Deze keer heb ik een winterkaart gemaakt, met veel sneeuw. Ik zou er een ander plaatje op doen, maar deze was te klein en de kleuren waren niet zo mooi. In mijn hobbykast had ik nog een heleboel plaatjes liggen van jaren terug!

Het labeltje "winter groetjes" heb ik zelf gestempeld met losse letterstempels. De bloemen, takjes en achtergrond zijn gemaakt met ponsen en mallen van MakeMe en Marianne Design. De blauwe achtergrond heb ik gemaakt met mijn nieuwste mal van MD. Ik vind hem erg mooi!!

Gezellig dat je even komt kijken.
Ik vind het leuk als een berichtje achterlaat
en kom gerust nog eens lang.
 
Groetjes
Aukje
 
 
Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
http://ge-we.blogspot.com/p/blog-page.html (GE-WE HOBBYCHALLENGE)
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/ (Scrapcardchallenge#19)
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/ (Januar-Blues - benutzt die farbe blau)

 




4 opmerkingen:

  1. Beautiful card Aukje, I love the pretty image and the feathers :0
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps for our January Blues challenge :)
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aukje,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Helemaal mijn kleur 'winters blauw'. Leuke details heb je ook gebruikt.

    Leuk dat je mee doet met onze challenge;)

    Groetjes,
    Neltine (Scr@p-Cards Challenge-Blog)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!!!
      Het is één van mijn eerste keren dat ik mee doe aan een challenge, ik vind het erg leuk!
      Groetjes
      Aukje

      Verwijderen

LinkWithin