vrijdag 23 maart 2012

Knoopjes

Goedemorgen allemaal, eindelijk weer een kaartje. Na dagen van hoesten en een grieperig gevoel ben ik weer aan het knutselen gegaan. Deze keer heb ik een trapkaart gemaakt met een combinatie van verschillende lagen Papicolor papier.

Bij de bloem heb ik een bedel van een vlindertje gedaan. Onderaan de kaart 3 metalen knoopjes.

Mijn favoriete afbeeldingen zijn deze vintage plaatjes, zo elegant!!
Ik wens jullie allemaal een zonnige dag toe!!!

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Allsorts Challenge ( Three in a Row)
Stamptacular Sunday (Cute as a Button)
Pixie Dust Studio (your favorite thing)

3 opmerkingen:

  1. Deze kaart is prachtig Aukje en de bloemen vind ik geweldig ook een zonnige dag Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. great colours thank you for joining us at stamptacular this week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulously vintage! Love all your details, especially the dainty buttons! So glad you joined us at Stamptacular Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin