woensdag 25 april 2012

Boekenhoek

Lekker ontspannen in de zon en tussen de bloemen een boek lezen, daar kijken we allemaal naar uit! Voor deze boekenhoek heb ik een Disney stempel gebruikt.

De bloemetjes heb ik gemaakt met een pons van Avec en het papier is van Art Talent. In de hartjes heb ik weer een beetje geel zand gestrooid.

Groetjes
Aukje

Met deze boekenhoek doe ik mee aan de volgende challenges:
Scrap Cards Challengeblog (Boekenlegger/hoek)
Crafting for all Seasons (Anything but a Card )

1 opmerking:

  1. Ja Aukje het valt niet mee om mijn veel pijn om te moeten gaan en ik mag nog niet mopperen want ik ben 6april naar de chirurg geweest dus ik wordt best snel geholpen, ik wens je ook sterkte 3 mei en dan maar hopen dat het helpt. Nu je boekenhoek wat een plaatje zeg hij ziet er heel mooi uit eigenlijk zonde om te gebruiken groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin