vrijdag 16 november 2012

Kerst

Hallo allemaal, het lijkt net of ik nog helemaal niet met kerstkaarten bezig ben, maar dat is niet zo! Ik heb er al een heleboel klaar. Dit is er één van :-) De ovale mal is van Crafts Too, deze  heb ik verschillende keren gebruikt om er diepte in te maken en ik heb er met de Pearl maker pareltjes opgemaakt. Het papier is van Papicolor. Voor de vorm van de kaart heb ik een mal van Nellie's gebruikt. Alle randjes heb ik met Distress Inkt bewerkt.
De binnenkant heb ik ook helemaal af, alleen onze namen er nog in schrijven. Het is een erg zware kaart geworden, dus ik post hem niet maar geef hem weg.
 
Groetjes
Aukje
 
Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Dutch Dare Card Challenge: diamonds/pearls 

4 opmerkingen:

  1. Vind het een prachtige kaart Aukje, leuk model en een mooi plaatje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart mag er ook zijn Aukje, mooi model, prachtige kleuren.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het echt een hele mooie kaart geworden!! Dank je wel voor het meedoen deze week op DDCC!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin