zaterdag 23 februari 2013

Butterflies


Hallo allemaal,

ik wil eerst iedereen bedanken voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaarten. En mijn nieuwe volgers wens ik veel kijkplezier!
Gisteren zijn we naar de hobbybeurs in Hardenberg geweest, heel veel leuke dingen gezien en natuurlijk vanalles meegenomen. De Vakantiebeurs was er ook, dus we hebben al even gekeken voor onze zomervakantie, maar we zijn er nog niet uit wat we gaan doen :-(

Deze kaart heb ik gemaakt op papier met een parelmoerglans erop. Ik weet niet of dit goed op de foto te zien is.
Het stempel met tekst, bloemen en vlinders heb ik net nieuw en is van Kaisercraft Botanical. Het rechterdeel heb ik 2x gestempeld net als de vlinders en met foamtape er bovenop gedaan. 


De rozen, vlinders en de randjes heb ik gekleurd met Milled lavender van Ranger. 

De label met tekst heb ik gemaakt met mijn Brother labelmaker.

Fijn weekend,
Aukje

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
MiCas es su Cas : sketch
Simply Create Too :  Mother's day or female


11 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Aukje, mooi gedaan met al dat stempelen, ga morgen naar de beurs in Hardenberg....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart mooi de kleur paars en erg mooi die stempels
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige stempel, een erg mooie kaart Aukje!

    goed weekend, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Aukje! Je hebt een prachtige stempel gebruikt, heel mooi ingekleurd, echt toppie hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk! liefs joyce
    ps Ik geef un leuke blogcandy Weg op Mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en stijlvol kaartje. Ik moest even heel goed kijken, maar heb de sketch er uiteindelijk in teruggevonden hoor. Leuk dat je meedoet bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat is dit een mooi kartje wat is dit mooi gedaan. gr, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Aukje, wat heerlijk he beursshoppen!!!
    ik ben 3 weken geleden in Gorinchem geweest, Hardenberg is ietsjes te ver voor mij hihihi
    je kaartje is een prachtige!
    mooie vlinders!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie, stijlvolle kaart, Aukje. Het papier van de kaart is prachtig zelfs al is de parelmoer niet helemaal duidelijk maar de structuur wel. Mooi ingekleurd ook.

    Nog een fijne zondag
    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitwerking van de schets Aukje!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net als Marlieke heb ik even zitten kijken of het wel klopte met de sketch van MCSC. Maar hij klopt helemaal leuk hoe je dit zo hebt uitgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin