woensdag 22 mei 2013

Black and white


Hallo allemaal, 

Ik heb weer eens een kaartje gemaakt! Het was alweer een tijdje geleden. Vorige week zou ik er één gaan maken, maar toen kreeg ik een kaakontsteking. Naar de tandarts in Wolvega, want onze eigen tandarts was met vakantie. Waarom ik niet bij een collega van hem in Steenwijk terecht kon, snap ik niet. Nu moest ik 15 km heen en 15 terug. De ontsteking zat onder de achterste kies en die was niet meer te redden. Vorig jaar is er ook al een kies getrokken, dat moet niet zo doorgaan want dan hou ik niets over! Maar sinds vandaag voel mij weer een stuk beter :-)

Zoals jullie kunnen zien is het een draaikaart geworden. In het midden een bloemenstempel van Prima Marketing, deze het ik gestanst met de mallen van Nellie's. In verschillende laagjes wit en zwart op elkaar gestapeld. In de vier hoeken stempels van Inkadinkado.


Een zwart/grijs lintje, een zwart en wit stukje ketting en een metalen vlindertje eraan.


Op de puntjes heb ik witte stickertjes geplakt. In het venstertje zie je de teksten en bloemen met vlinders.


Als de zon nu ook nog een beetje meer gaat schijnen, zijn we allemaal blij!!
Ik kijk uit naar jullie reacties en wens jullie allemaal een fijne avond toe :-)

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
De Creatieve Zebra : zwart/wit
AnMaCreatief : metaal


15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Aukje, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Aukje,

    Schitterende kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om weer eens een draaikaartje te zien. Je hebt hem prachtig gemaakt en gelukkig zijn je kies-problemen weer een beetje verholpen. Niet leuk om een kies kwijt te raken maar soms kan het wel eens niet anders. Gelukkig heb je er nog genoeg over, haha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een mooie kaart Aukje mooi dat zwart wit
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat het weer beter gaat! Wat kun je je daar vreselijk naar van voelen, he? Je kaart is heel erg mooi!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de METAALchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende draaikaart Aukje, vind het supermooi.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie details Aukje op je kaart!
    En gelukkig dat je kiespijn voorbij is, ook al moest je er ver voor rijden.

    groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende draaikaart Aukje, heel leuke details en mooie stempel.
    Fijn dat je kiespijn over is want dat kan heel vervelend zijn hoor.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je gemaakt Aukje en wat leuk dat je met de challenge van DCZ mee doet, succes!

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart. Leuk idee, zo met dat venstertje erboven.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Aukje,
    wat vervelend voor je met je kies...
    Je kaartje is erg mooi leuk met dat draaien!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk hoe je dit kaartje hebt gemaakt Aukje! En zo zit het mee, met je geweldige drieluik in een heel gaaf tijdscHrift....en zo zit het tegen met je ontsteking...Het is wel wat vervelend voor je aan het worden, van het één naar het ander! Beterschap en voor jou hoop ik dat het nu wel even klaar is!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan, mooi afgewerkt.
    Veel beterschap met je gezondheid,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Aukje, jij maakt ontzettend mooie werkjes! Ik ben blij dat ik je Blogspotje gevonden heb, Ga je Blogje in mijn favoriten verlinken! Zou het erg leuk finden, dat je mij ook een bezoekje op mijn blogje en mijn nieuw droomwinkeltje, brengt. Dit is in verschillende talen en we leveren aan alle EU Landen, ook naar Zwitserland en England! Zou tof zijn dat je vorbij komt, heb ook nog candies op mijn blogje te winnen!!Vele lieve groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin