maandag 27 mei 2013

Bruiloft


Hoi allemaal,

Allereerst een welkom voor mijn nieuwe volgers, ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!

Deze week komt de nieuwe editie van het magazine Cards & Scrap uit. Omdat ik de 1e Superchallenge gewonnen heb, staat er een reportage van mij in dit prachtige blad! Zo super leuk!!

Het plaatje voor deze kaart is een digi en het kader er omheen is gemaakt met een mal van Leane Creatief. Ik heb er 2 op elkaar geplakt met foamtape, daardoor krijg je diepte in de kaart.
Aan de zijkanten zie je een mooi stukje kant.


De bloem op de foto hier boven heb ik gemaakt met een setje mallen Ponsettia van Nellie Snellen.


Dit hoekje heb ik versierd met allemaal bloemetjes en een vlindertje. Het vlindertje heb ik een lijfje gegeven met een pareltje en glossy accent. Het labeltje heb ik eerst gestanst uit Krimpie en gekleurd met tattered rose van Ranger. Love stempel van Papermania erop en nog een paar kleine bloemetjes. Daarna het labeltje gekrompen. De watervaste stempelinkt wilde niet zo goed drogen, daarom heb ik er nog een beetje lak over gedaan. Het koordje van Boekenvoordeel kleurt er goed bij.

Nu ga ik eerst bij jullie creaties kijken :-)

Groetjes
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Vintage Udfordring : Vintage bruiloft
Card and scrap : #55 in lagen
Dutch Card Lovers : krt voor een huwelijk
Word Art Wednesday : anything goes

14 opmerkingen:

  1. Geweldige mooie kaart Aukje! En ik las het al dat je in het blad zou komen met een interview! Super de superleuk voor je, een kroontje op je koningsdrieluik! We zullen het lezen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Aukje, je hebt mooie mallen en een prachtig plaatje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Aukje, wat leuk dat je in het blad van Cards&Scrap staat, was ook een supermooie drieluik...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gewonnen hebt. Toen ik hem zag dacht ik al wel dat hij hoge ogen zou gooien, en dan nu ook een reportage in een blad. Gefeliciteerd hoor.
    Je kaart is ook prachtig hoe je dat gedaan hebt met de lijst. Weer een idee erbij.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Aukje, wat leuk dat je in het blad komt te staan, zeer terecht, want je creaties zijn prachtig.
    Dit is ook weer een prachtige kaart, zo heerlijk vintage, knap gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aukje,

    Wat een prachtige kaart. Super. Deze kaart is echt geweldig mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart, prachtige kleurtinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Åhhh, hvor er den bare sød♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knuzzzzz Anne Bente DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super mooie kaart, Aukje. Mooie, zachte kleuren en super fijne afwerking. Ik kijk uit naar de reportage in het blad. Ik moet er hier in Belgie wel langer op wachten als jullie in Nederland.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi samengesteld Aukje!

    groetjes Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supergaaf kaartje zeg met mooie details en leuk die nostaligische foto. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a lovely wedding card!

    Thanks for joining us at Vintage Udfordring!

    Hugs
    Mette - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow that's such a fabulous vintage look! Love it!!!

    Thanks for joining us at Dutch Dare Card Challenge this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin