woensdag 29 mei 2013

Tinten paars


Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart.  
En ik heet Lilian Hansen welkom, leuk dat je mijin blog gaat volgen. 
Ik hoop dat jullie ook zo genoten hebben van het mooie weer van de afgelopen dagen, want het is nu alweer voorbij :-(  Dan gaan we maar weer knutselen ha, ha !!

Deze keer heb ik een easelkaart gemaakt, maar geen eenvoudige, een dubbele gedraaide easelkaart. Ik heb de kaart eerst half doormidden geknipt.
Het papier is in verschillende tinten paars van Papicolor.


Met een mal van Nellie's heb ik 2 kaartjes gemaakt met hierop vogelkooitjes en vogeltjes met een stans van Boekenvoordeel. Ik heb ze versierd met bloemetjes en blaadjes en onderaan een bloemetjes-lintje. Ze blijven staan omdat ik er metalen hartjes voor gezet heb en in het midden een roos met een organza strikje.


Het papier is van Prima Marketing : Lilac Breeze, met allerlei tinten paars en engeltjes.
Achter de tekst heb ik ook een standaardje gemaakt en ervoor een strik van breed organzalint.

Groetjes 
Aukje

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Live and love crafts : tinten paars
Just a note : in mei leggen alle vogels een ei

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, hoop werk denk ik ;-)
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Just a Note.

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en reuze goed de 3 challenges gecombineerd.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart prachtig die paarse tinten
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Aukje, je begrijpt vast wel waarom ik helemaal weg van deze kaart ben, juist de kleuren, o ik vind paars toch zo mooi, jij hebt er een schitterend kunstwerkje van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Aukje,

    Wat een mooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaart mooi die paarse tinten maar wel een heel aparte mooi model
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat valt er veel te zien en wat past het mooi bij elkaar Aukje!

    hartelijke groet, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er toppie uit Aukje, mooi model easelkaart en prachtig kleuren...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een plaatje Aukje, schitterend hoe je alles gebruikt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, Aukje wat leuk een dubbele easel, die zie je niet vaak. Gaaf hoe je de kleuren zo mooi bij elkaar hebt gekregen. Heel leuk dat je zo'n andere invulling hebt gegeven aan een easelkaart. Bedankt dat je meedoet aan de challenge van Miekelotte. Groeten, Vera (DT-Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin