woensdag 9 november 2016

White Christmas


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een heel andere kaart gemaakt, helemaal wit!
De kaart van AnnaMarie design en de achtergrond is spinnewebpapier. 


Daarna heb ik de embossingstans van Ultimate crafts gebruikt en in vier stroken gesneden.
Op de onderste foto kun je zien dat ik er glitter op gestrooid heb.
De bloemenstans is van Crafts Unlimited en de sprietjes eronder is van Crealies.
Het strookje heb ik geknipt met een fotokartelschaar en hierop een kantje gelijmd.
En als laatste het labeltje met de tekststempel "Fijne Kerstdagen".

groetjes
Aukje

met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:

9 opmerkingen:

  1. Aukje, wat mooi! Alles in wit is prachtig om te zien.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Aukje,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zo helemaal in het wit! Ik heb nog even bij je rondgekeken....je maakt hele leuke kaarten. Ik ben dan ook maar gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie chique kaart Aukje! Super! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I've always found white embossed cards very classy and elegant, and yours is no exception! Thanks for taking part in LLC's "White Christmas" challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I saw your link on WAW and wanted to stop by your blog and say, I love your pretty all white card! So lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow, das ist eine hammerkarte....ich bin total begeistert.
    klasse...
    danke für deine teilnahme an der friendship challenge
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is stunning...
    Thanks for joining us at Friendship this time.
    Hugs ANja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous! Love the white elegant look of your card. Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin